alice dag

Hejsan hoppsan :)
alice dag idag,
först drog vi och käka på cafè kungsgatan, sen gick vi till havetshus och hämtade alices hem nyckel, sen stack vi hem till henne och hämtade kameran och så, sen gick vi hem till mig med fjortis sträck och allt i ansiktet, sen när vi kom hem till mig gick vi in på toan och fixade, sen tog vi kort, ( kommer på bloggen senare ) sen gick gick vi ner på stan med linus,  sen drog vi hem och tog lite kort på linus också :)
sen drog alice hem, 
haha sen när jag skulle sova så råka jag lyssna på en låt så jag blev jätte pigg och låg och dansa i sängen ;s
ah jag är lite udda, men iaf, sen kom mamma och sa till mig så nu får jag inte ha mobilen när jag sover ;s
iaf, idag kanske d blir alice jag vet nt, men i morron till på onsdag ska alice bo hos mig :d
kommer ha grymt kul !

pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0