inte bloggat på länge



shuelu ! :)
ledsen att jag inte har bloggat på ett tag nu,
men d har inte hänt så mycket, men vi har fått sommarlov !
nu har vi slutat kronberg och till hösen börjar vi gullmarsskolan ! :)
idag händer inte så mke, typ slappa å städa förrådet -.-'
men d måsta jag göra annars kan vi inte bygga mitt nya rum där, och jag vill ju ha nytt rum ! :)
igår kväll hade jag en skön kväll med emma och alice på stan, mycket skratt åt ingenting egentligen ;p
men vi han sån sjuk humor, fast d kanske nt är så många som fattar den, men kul va d iallafall ! :)
sen gick vi hem till emma å kollade på p.s i love you , vi fick nt se hela för dom skulle upp å spela cup idag, så jag drog hem vid elva typ, men nu ska jag göra något annat, ha d bra ! :)

Kramm ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0