sjuuuuuk kväll ! (L)

HAHAHAHAHAHAHAH !
bästa kvällen p sjukt länge !
kvällen började med att jag träffade emilia och alice, d första jag gör är att börja skratta ;p
sen går vi ner till parken och sätter oss p en bänk bredvis alla fullegubbar, så säger alice;
- kom på en bra fråga till calle ..
evelyn;
- vad heter usas president ?
jag;
- men åh, george bush, daah !

å jag trodde ju d va rätt, å sen så börjar alice gapflabba, så då kom jag p att d va fel (a'
så då flabba vi ihjäl oss (a'

sen ser vi en munk kolla en bit bort, å han stirrar som en galning på oss med värsta leendet,
 så går han mot oss, så går vi till scenen, å han går upp med ngn 97a, så börjar han dansa och sjunga !
guuuud va vi skratta !
http://www.youtube.com/watch?v=pSl5ZMnIHSw
en video som vi filmade, thahahahahah !
sen gick evelyn och emilia hem, så skulle jag och alice gå till hemmakväll, så kom en "knasig" killa mot oss, så vi bah; heh vi tar denna vägen !
sen så gick vi till parken och satte oss p gungorna, så hör vi någit bakom häcken, alice bah ;
- men kommer dom med häst och vagn nu ?! ;o
sen när häcken tar slut ser vi att d är en tant med högklackat, HAHAHAHAH !
sen så ska jag dricka cola, så säger alice ngt roligt, så jag spiller över min tröja -.-'
sen så ska alice visa att hon flår mycke p benet, så hon drar upp shortsen å visar, jag bah ;
- alice vi är i en park ..
hon bah;
-vadå visar jag trosorna ? ;o
jag;
-ehm jaa..
så vi börja gapflabba å jag ramla nästan ur gungan ;p
sen när vi skulle gå hem gick jag längst ut mot vägen och så gick d några p andra sida, så ser jag ngt som springer ut under en bil, så jag skriker skit högt så lättskrämd som jag är, så alice hoppas till å så börjar dom p andra sidan gapflabba, å harre va vi skratta ! ;o
jag höll p å ramla omkull, thahahahahahahah !
sjukt kul ikväll å d MÅSTE göras om ! (L)
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA !
jag har säkert glömt något men nu kommer jag nt ihåg mer, ;p
 
hoppas ni orkade läsa allt (a'




pussen ;*


Kommentarer
Postat av: beennydor-n you know (A) @bdb<3

seriöst kissar snart på mig!

hahahahahaha

sjukt bra humor! (l)

2009-06-25 @ 23:22:30
Postat av: Edla

Hahahha! Gud va kul! x) vill vara med nån gång! =P

2009-06-26 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0